خرید جم فری فایر

 

بهترین آموزشگاه خیاطی

 

بهترین فروشگاه فرش

فیلم طرز تهیه آش جو سبک سنتی | ویدیو آشپزی

ابتدا جو ، نخود و لوبیا چیتی را از شب قبل خیس کنید . سه عدد پیاز خلالی شده را در تابه ای کاملا سرخ کنید تا طلایی شود و بعد از سرخ شدن کنار بگذارید .

آب جو را گرفته و به قابلمه اضافه کنید و یک لیتر آب را به جو اضافه کنید سپس درب قابلمه را بگذارید و اجازه بدهید با حرارت ملایم کاملا پخته شود و لعاب بندازد و بعد قابلمه را کنار بگذارید.
در قابلمه ای نسبتا بزرگ بعد از داغ شدن روغن پیازهای نگینی شده را اضافه کنید و پیازها را تفت بدهید تا  نیمه سرخ شوند سپس پودر زردچوبه و فلفل سیاه را اضافه کنید و تفت دهید سپس آب لوبیا چیتی و نخود را گرفته و به مواد اضافه کنید همچنین یک لیتر آب را به قابلمه اضافه کنید و درب قابلمه را بگذارید و اجازه بدهید نخود و لوبیا نیم پز شوند سپس بعد از نیم پز شدن ، برنج را اضافه کنید و بعد عدس را اضافه کنید سپس نیم لیتر آب را اضافه کنید و درب قابلمه را بگذارید و اجازه دهید با حرارت ملایم برنج و عدس پخته شود .
بعد از پخته شدن برنج و عدس ، جو پخته شده ، سبزی آش ، پیازهای سرخ شده از قبل آماده شده ، نمک به مقدار لازم و نیم لیتر آب را اضافه کنید . مواد را کاملا هم بزنید و نیم پیمانه مجدد آب اضافه کنید و با حرارت ملایم به مدت نیم ساعت اجازه دهید آش جوش بزند و کاملا جا بیفتد . بعد از نیم ساعت کشک را با آب سرد مخلوط کنید و به آش اضافه کنید و به مدت ۵ دقیقه اجازه دهید آش جوش بزند.
نوش جان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویدیو های مشابه

ویدیو های مشابه

3B9RShOXfHo6La-1
2,309 بازدید
 

خرید جم فری فایر

 

بهترین فروشگاه فرش

 

بهترین آموزشگاه خیاطی