بهترین فروشگاه فرش

 

بهترین آموزشگاه خیاطی

 

خرید جم فری فایر

طرز تهیه کوکوی بادمجان | کلیپ آشپزی

ابتدا بادمجان ها را شیار دهید و دور آنها را با فویل کاملا بپوشانید (میتوانید بادمجان ها را روی اجاق گاز کبابی کنید ) سپس بادمجان ها را در در دمای ۲۰۰ درجه در طبقه وسط فر به مدت ۴۰ دقیقه قرار دهید سپس بعد از پخته شدن بادمجان ها را از فر خارج کنید و اجازه دهید خنک شوند و بعد از فویل جدا کنید و با دست پوست آنها را بگیرید و بادمجان ها رادر کاسه ای گذاشته و کنار بگذارید . سپس با قسمت ریز رنده پیاز را رنده کنید سپس آب پیاز را از صافی جا کنید و کنار بگذارید .

اگر بادمجان ها آب انداختن کاملا آب آنها را بگیرید و در دستگاه غذاساز بریزید سپس پیاز رنده شده ، سیر ، تخم مرغ ، پودر زردچوبه و فلفل سیاه و نمک به مقدار لازم را اضافه کنید و کاملا باهم مخلوط کنید .(مقدار هم زدن بستگی به ذائقه شما دارد) سپس مواد را به کاسه ای منتفل کرده و آرد سوخاری را اضافه نموده و کاملا مخلوط کنید.

روی حرارت ملایم روغن را درون تابه ریخته و بعد از گرم شدن روغن مواد کوکو را اضافه کرده و کاملا صاف و یکدست کنید . (نیازی به گذاشتن درب تابه نیست) بعد از طلایی شدن یکطرف کوکو با یک کفگیر نچسب کوکو را به دلخواهتون برش تقسیم کنید سپس طرف دیگر را اجازه دهید طلایی شود.( کوکوی بادمجان بسیار لطیف می باشد و درهنگام برگرداندن دقت کنید شکل کوکو از دست نرود)

نوش جان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویدیو های مشابه

ویدیو های مشابه

 

خرید جم فری فایر

 

بهترین فروشگاه فرش

 

بهترین آموزشگاه خیاطی