بهترین فروشگاه فرش

 

خرید جم فری فایر

 

بهترین آموزشگاه خیاطی

طرز تهیه گوش فیل به سبک و مزه قنادی با توضیحات کامل

ابتدا شربت گوش فیل را درست میکنیم

ابتدا درون قابلمه ای کوچک شکر ، آب ، آبلیمو یا جوهر لیمو ، گلاب را اضافه کنید و اجازه دهید با حرارت بالا آب جوش بیاید (به هیچ وجه تا قبل جوش آمدن مواد را دست نزنید) در خلال جوش آمدن آب با قلمو دیواره قابلمه را با آبلیمو بمالید تا از شکرک زدن جلوگیری شود.

بعد از جوش آمدن آب و آب شدن شکر پودر هل و زعفران را اضافه کنید ،گلوکز را اضافه کنید (گلوکز برای براق شدن وشکلی شدن بامیه بسیار مفید است)اما اگر گلوکز نداشتید مشکلی نیست. بعد از اضافه کردن هل تا ۱۰ دقیقه اجازه دهید مواد بجوشد و مواد را هم بزنید .و سپس کنار بگذارید تا خنک شود.شربت نباید خیلی غلیظ و خیلی رقیق نباشد.

برای تهیه خمیر گوش فیل در کاسه ای تخم مرغ ، روغن ، شیر و عسل را اضافه کرده و با هم زن دستی هم بزنید تا کاملا مخلوط شوند سپس یک پیمانه آرد و بیکینگ پودر را اضافه کرده و مواد را مخلوط کنید ، در حین مخلوط کردن یک قاشق یک قاشق آرد را اضافه کنید و مواد را مخلوط کنید تا یک خمیر لطیف بدست آید سپس خمیر را ورز دهید . سپس سطح صافی را آرد پاشی کنید و خمیر را ورز را تا جایی که به دست نچسبد ورز دهید .سپس درون کیسه ای تا دوساعت در جای گرم اجازه دهید استراحت کند.

سپس خمیر را روی سطح آرد پاشی شده قرار دهید و با وردنه تا اندازه کمتر از نیم سانت صاف کنید سپس با کاتر یا چاقو دور خمیر را ببرید و به شکل های مختلف تقسیم کنید سپس آردهای روی خمیرها را پاک کنید و درون سینی قرار دهید.سپس درون تابه ای روغن ریخته و بعد از داغ شدن خمیرها را اضافه کنید و اجازه دهید تا طلایی شوند سپس گوش فیل ها درون شربت بار ریخته و کاملا آغشته کنید و اجازه دهید به مدت ۳۰ الی ۴۰ ثانیه درون شربت بار بمانند سپس آنها را بردارید.گوش فیل ها را میتوانید درون یخچال نگهداری کنید.

نوش جان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویدیو های مشابه

ویدیو های مشابه

 

خرید جم فری فایر

 

بهترین فروشگاه فرش

 

بهترین آموزشگاه خیاطی