بهترین آموزشگاه خیاطی

 

خرید جم فری فایر

 

بهترین فروشگاه فرش

طرز تهیه سالاد سزار با سس فوق العاده خوشمزه

ابتدا به نان های تست مکعبی شده مقداری روغن زیتون و به میزان دلخواه پودر شوید اضافه کنید و باهم مخلوط کنید و کنار بگذارید.سپس فیله مرغ را به دولایه تقیسم کرده و به میزان لازم نمک ، پودر آویشن و فلفل سیاه را اضافه کنید و ماساژ دهید.

سپس در تابه ای کوچک روغن زیتون را گرم کرده و سینه مرغ ها را با حرارت ملایم سرخ کنید تا پخته شوند و کنار بگذارید . سپس در همان تابه نان های تست مکعبی شده را سرخ کنید تا طلایی شوند و در فضای اتاق اجازه دهید خشک و سفت شوند.

سپس با چاقوی اره ای سینه های مرغ را به صورت نواری برش دهید و کنار بگذارید.

برای درست کردن سس درون دستگاه مخلوط کن یا آسیاب تخم مرغ پخته شده ، سیر . پودر پنیر پارمزان ، سس مایونز ، روغن زیتون ، آبلیموی تازه ، سرکه بالزامیک و شکر را اضافه کرده و کاملا میکس کنید تا یک سس یکدست درست شود .

برای آماده کردن سالاد ، تکه های نان تست را روی کاهو ریخته ، همچنین تکه های سینه مرغ را اضافه کرده و سس تهیه شده را روی سالاد ریخته و باهم مخلوط کنید.

دقت کنید چند تکه نان تست و سینه مرغ برای تزئین سالاد نگه دارید و روی سالاد را تزئین کنید سپس پودر پنیر پارمزان را هم روی سالاد بریزید. توجه کنید به دلیل نرم شدن نان تست این سالاد باید زود سرو شود.

نوش جان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویدیو های مشابه

ویدیو های مشابه

 

خرید جم فری فایر

 

بهترین فروشگاه فرش

 

بهترین آموزشگاه خیاطی