بهترین آموزشگاه خیاطی

 

خرید جم فری فایر

 

بهترین فروشگاه فرش

آبشار خروشانِ خُبَکَندی | آبشار مران تنکابن ، مازندران

آبشار خبکندی با ارتفاع ۶۲ متر در روستای مَران از توابع تنکابن در استان مازندران قرار دارد. برای رفتن به اين روستاي خاص، زيبا و كم نظير كه حدود ۶۰ كيلومتر با مركز شهر تنكابن فاصله دارد بايد وارد جاده جنگلی سه هزار شد و با عبور از روی رودخانه خروشان آن و گذر از ميان درختان انبوه و آب نماهای خاطره انگيز به ابتداي جاده كوهستانی معروف به جاده الموت كه در دست احداث است رسيد.

اين جاده كوهستانی با طبيعتي بكر كه يك طرف آن صخره هاي مخملي و طرف ديگر به دره های عميق كه به رودخانه ای خروشان منتهی مي شود چشمان هر بيننده ای را مجذوب خود مي سازد و هرچه به مران نزديكک تر مي‌شويد بر ارتفاع اين جاده كوهستانی و پيچ‌ در پيچ افزوده‌ شده و دره‌های حاشيه جاده نيز عميق‌ تر مي شود.

پس از رسیدن به روستای مران و پارک ماشین در ابتدای روستا، پیاده روی با شیب ملایم که حدود یک ساعت زمان نیاز دارد برای رسیدن به آبشار در انتظار شماست.

همراه با آب پر فشار سنگ ریزه هایی از بالا به سمت پایین سرازیر میشوند که درصورت نداشتن کلاه و تجهیزات ایمنی مناسب ممکن است صدمات جانی در پی داشته باشد ، پس لطفا از نزدیک شدن به آبشار ها جدا خودداری کنید 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویدیو های مشابه

ویدیو های مشابه

 

خرید جم فری فایر

 

بهترین فروشگاه فرش

 

بهترین آموزشگاه خیاطی