واشر کامل سوناتا با کیفیت عالی و قیمت مناسب از کجا تهیه کنیم؟

واشر کامل سوناتا با کیفیت عالی و قیمت مناسب از کجا تهیه کنیم؟

7 بازدید
زمان مطالعه: 2 دقیقه

خودروی سوناتا یکی از پر فروش ترین و با کیفیت ترین خودروهای شرکت خودروسازی هیوندای موتورز به شمار می رود که تولید آن از سال ۱۹۸۵ در این شرکت آغاز شد. نسل پنجم این خودرو در سال ۲۰۰۶ میلادی به صورت انبوه وارد بازار ایران شد و با کیفیت و آپشن های جذابی که ارائه کرد، مورد استقبال ایرانیان قرار گرفت. نسل های بعدی این خودرو نیز در سال های بعد به ایران وارد شد که امکانات و مشخصات فنی بالاتری داشت و تغییرات فاحشی در طراحی و ظاهر خودرو اتفاق افتاده بود. آپشن های رفاهی این خودروها نیز افزایش یافته بود و با نسل های قبلی خود تفاوت زیادی داشت. این خودرو با کیفیت بالا و سواری عالی یکی از محبوب ترین خودروهای بازار ایران محسوب می شود ولی در هر صورت تامین قطعات یدکی این خودرو از جمله واشر کامل سوناتا یکی از مهم ترین نیازهای دارندگان این خودروها به شمار می رود.

 

واشر کامل سوناتا چه عملکردی دارد؟

واشر کامل سوناتا یکی از مهم ترین قطعات این خودرو است که به عنوان واشر سرسیلندر نیز شناخته می شود. این قطعه برای مهر و موم کردن اجزای موتور به کار می رود تا مایعات و روغن به داخل آن ها نفوذ پیدا نکند. واشر کامل سوناتا شامل تمام واشرهایی است که بر روی بخش های مختلف موتور خودرو از جمله سرسیلندر، سوپاپ ها، مخزن روغن و گلویی اگزوز نصب می گردد. زمانی که این واشرها دچار فرسودگی یا شکستگی گردند، باید در تعویض آن ها هیچ تردیدی نکرد چون عملکرد موتور را با اختلال مواجه می کند و سیلندر خودرو نمی تواند عملکرد خود را به خوبی انجام دهد.

مشخصات واشر کامل سوناتا چیست؟

یکی از اصلی ترین مشخصات و ویژگی های واشر کامل سوناتا آب بندی و مهر و موم کردن مطمئن و قابل اعتماد اجزای موتور است که به آن ها اشاره شد. بنابراین برای این منظور باید واشر کامل سوناتا با کیفیت بالا را تهیه کرد تا هر گونه نشتی را از بین ببرد و از نفوذ و آلودگی روغن موتور و مایع خنک کننده به سیلندر و محفظه احتراق به طور کامل جلوگیری کند.

واشر کامل سوناتا باید ویژه این خودرو طراحی شده باشد تا با اجزای موتور سوناتا کاملا سازگاری داشته و به موتور سوناتا کمک کند تا در اوج راندمان خود کار کند.

واشر کامل سوناتا کاملا در برابر دما و فشار شدید مقاوم است و در برابر تخریب شیمیایی ناشی از روغن موتور، مایع خنک کننده و سوخت مقاومت و استحکام بالایی از خود نشان می دهد.

واشر کامل سوناتا با کیفیت عالی و قیمت مناسب از کجا بخریم؟

کیفیت واشر کامل سوناتا بسیار حائز اهمیت است و تهیه واشر کامل با کیفیت پایین به موتور ماشین آسیب جدی می رساند. بنابراین برای خرید واشر کامل سوناتا با کیفیت بالا همواره دقت کنید. فروشگاه یدک هاب با حدود یک دهه فعالیت درخشان واشر کامل سوناتا با کیفیت عالی را عرضه می کند. همچنین شما می توانید انواع قطعات یدکی خودروهای هیوندای و کیا ازجمله چراغ جلو آوانته و نیز فیلتر بنزین سانتافه را از یدک هاب تهیه کنید. این فروشگاه کمک فنر سراتو سایپایی را نیز با کیفیت مطمئن ارائه می دهد. تهیه قطعات یدکی با کیفیت و اصیل از یدک هاب علاوه بر تامین نیاز خودرو، به شما اطمینان و آرامش خاطر می بخشد.