مدل لباس عید دخترانه و زنانه 1403

22 بازدید
زمان مطالعه: 4 دقیقه

پوشاک زنانه و لباس زنانه دنیایی از رنگ، طرح و مدل‌های متنوع است که می‌تواند هر سلیقه‌ای را راضی کند. از مانتوهای مجلسی و شیک گرفته تا شومیزهای ظریف و زیبا، شلوارهای جین و کتان، دامن‌های کوتاه و بلند، و لباس‌های راحتی که در خانه احساس آرامش و زیبایی را به شما هدیه می‌دهند. انتخاب لباس عید به سلیقه شخصی شما، فرم اندامتان و مکانی که می‌خواهید لباس را بپوشید بستگی دارد. در ادامه چند مدل لباس عید دخترانه ۱۴۰۳ را به شما معرفی می‌کنیم:

مانتو عید ۱۴۰۳

  • کت و شلوار: کت و شلوار نیز یکی از انتخاب های شیک و مناسب برای عید نوروز است. کت‎‌های اور سایز به همراه شلوارهای نیم بگ و یا مام استایل از ترندهای سال ۱۴۰۳ می‌باشند.
  • مانتو کژوال: مانتوهای کژوال برای یک استایل اسپرت و روزمره انتخابی مناسب هستند. می‌توانید از بین مدل های ساده و یا کار شده با چاپ و گلدوزی، مانتو مورد علاقه خود را انتخاب کنید. از این نوع مانتو می‌توان در کافه گردی و رفتن به پارک استفاده کرد.
  • مانتو جین: مانتوهای جین نیز برای عید نوروز انتخابی مناسب هستند. این مانتوها در مدل های مختلفی مانند کوتاه، بلند، آستین بلند و آستین کوتاه موجود هستند.

لباس راحتی دخترانه و زنانه جدید ۱۴۰۳

امکان خرید لباس‌ راحتی زنانه و دخترانه در استایل‌ها و رنگ‌های مختلفی وجود دارد، بنابراین یافتن لباس مناسب برای شما آسان است. در ادامه چند ترند برای لباس‌های راحتی زنانه و دخترانه در سال ۲۰۲۴ آورده شده است:

  • ست‌های لباس راحتی: ست‌های لباس راحتی راهی عالی برای شیک و راحت بودن در خانه هستند. آن‌ها معمولاً از یک تاپ و شلوارک یا شلوار تولید می‌شوند و در طیف وسیعی از رنگ‌ها و طرح‌ها موجود هستند.
  • لباس راحتی بافت: بلوزهای بافت معمولاً کلاهدار هستند که به نوبه خود کاربرد پلیور نیز دارند. طراحی جیب برای قسمت جلویی بلوز سبب می‌شود تا این ست‌ها کاربردی‌تر به نظر برسند. قسمت‌های آستین و پایین قد لباس به صورت کش بافت است. این طراحی سبب می‌شود تا سرمای پاییز و زمستان چندان به چشم نیاید. برای ست‌های راحتی از رنگ‌های شادتری استفاده کرده‌ایم به طوری که مورد پسند افراد با سلایق خاص نیز خواهد بود.
  • لباس‌های راحتی کوتاه: لباس‌های راحتی کوتاه برای زنانی که می‌خواهند در خانه احساس خنکی و راحتی کنند، عالی هستند.این لباس‌ها معمولاً از پارچه‌های نخی سبک ساخته می‌شوند.
  • لباس راحتی حاملگی: این نوع لباس‌ها برای خانم‌های باردار طراحی شده‌اند و از جنس‌های نرم و کشی هستند. این لباس‌ها در مدل‌های مختلفی مانند پیراهن، تونیک و شلوار موجود هستند.
  • لباس راحتی شیردهی: این نوع لباس‌ها برای خانم‌هایی که در حال شیردهی هستند، طراحی شده‌اند و دارای منافذی برای شیردهی هستند. این لباس‌ها در مدل‌های مختلفی مانند تاپ، پیراهن و تونیک موجود هستند.

شومیز عید ۱۴۰۳

شومیز  زنانه و دخترانه از پرطرفدارترین و پر استفاده‌ترین لباس‌های عید می‌باشد. تونیک‌ها و شومیزها نه تنها در دوران عید نوروز، بلکه در تمام فصل تابستان و بهار مورد استفاده بانوان قرار می‌گیرند. پس می‌توانید با خرید شومیز  زنانه و دخترانه در دورهمی‌های دوستانه شرکت کنید.

انواع شومیز برای عید

  • شومیز حریر: شومیزهای حریر برای خانم‌هایی که می‌خواهند در عید نوروز ظاهری شیک و مجلسی داشته باشند، مناسب هستند. این شومیزها معمولاً در رنگ‌های روشن و طرح‌های گل‌دار موجود هستند.
  • شومیز گیپور: شومیزهای گیپور نیز برای خانم‌هایی که می‌خواهند در عید نوروز ظاهری شیک و مجلسی داشته باشند، مناسب هستند. این شومیزها معمولاً در رنگ‌های روشن و طرح‌های مختلف موجود هستند.
  • شومیز ساتن: شومیزهای ساتن برای خانم‌هایی که می‌خواهند در عید نوروز ظاهری شیک و مجلسی داشته باشند، مناسب هستند. این شومیزها معمولاً در رنگ‌های روشن و طرح‌های ساده موجود هستند.

مدل شال جدید ۱۴۰۳

روسری و شال جدید ۱۴۰۳، در مدل‌های طرح‌دار و ساده موجود می‌باشند. در سال ۱۴۰۳ بیشتر بانوان به دنبال انتخاب روسری و خرید شال جدید و زیبا در مدل ساده می‌باشند.

از همین طرح‌های شلوغ مورد استقبال مردم در سال ۱۴۰۳ قرار نگرفته است. در ادامه به شما انواع پر استفاده شال در سال ۱۴۰۳ را معرفی می‌نماییم:

  • شال نخی: شال‌های نخی برای فصل‌های گرم سال مناسب هستند. این شال‌ها از جنس نخ پنبه یا کتان و به صورت نازک بافته می‌شوند.
  • شال ابریشم: شال‌های ابریشم برای خانم‌هایی که می‌خواهند ظاهری شیک و مجلسی داشته باشند، مناسب هستند. این شال‌ها از جنس ابریشم و به صورت نازک بافته می‌شوند و در رنگ‌های مختلفی موجود هستند.
  • شال حریر: شال‌های حریر برای خانم‌هایی که می‌خواهند ظاهری شیک و مجلسی داشته باشند، مناسب هستند. این شال‌ها از جنس حریر و به صورت نازک بافته می‌شوند و در رنگ‌های مختلفی موجود هستند.
  • شال طرح‌دار: شال‌های طرح‌دار برای خانم‌هایی که به دنبال تنوع هستند، مناسب هستند. این شال‌ها در طرح‌های مختلفی مانند گل‌دار، راه راه، خالدار، چهارخونه و غیره موجود هستند.
  • شال ساده: شال‌های ساده برای خانم‌هایی که به دنبال شال‌ و استایل‌های شیک و ساده هستند، مناسب هستند.

قیمت شال و روسری در سال ۱۴۰۳

قیمت شال و روسری به عوامل زیادی بستگی دارد و به همین دلیل نمی‌توان رنج قیمتی دقیقی برای آن ارائه کرد. برای اطلاع دقیق از قیمت شال و روسری ‌می‌توانید به صفحه محصولات فروشگاه اینفینیتی مراجعه کنید تا همزمان با دیدن عکس هر یک از شال و روسری از قیمت و مشخصات هر یک اطلاع یابید؛ همچنین شما به راحتی با فیلتر‌های مختلف ‌می‌توانید رنج قیمتی مد نظر خود را انتخاب کنید و با این کار روند خرید خود را تسریع ببخشید.

رنگ سال ۱۴۰۳

در سال ۱۴۰۳، رنگ های پاستلی و روشن مانند صورتی، آبی، سبز و بنفش بسیار ترند هستند. همچنین رنگ های خنثی مانند سفید، مشکی و طوسی نیز همیشه انتخابی شیک و مناسب هستند.

سخن نهایی

در سال ۱۴۰۳، رنگ‌های پاستلی و روشن مانند صورتی، آبی، سبز و بنفش بسیار ترند هستند. همچنین رنگ‌های خنثی نیز همیشه انتخابی شیک و مناسب هستند. طرح‌های گلدار، راه راه و چهارخانه نیز در سال ۱۴۰۳ بسیار ترند هستند. توجه داشته باشید هنگام انتخاب لباس عید بای به نکاتی نظیر قرم بدن و سلیقه شخصی نیز توجه داشت. منبع این مقاله وبسایت ساعت ۲۴ می‌باشد.