سی پی کالاف دیوتی

خرید فوری، ارزان و مطمئن سی پی کالاف دیوتی

38 بازدید
زمان مطالعه: 2 دقیقه

بازی کالاف دیوتی موبایل یک بازی مبارزه ای و تفنگی اول شخص است که در سبک بتل رویال بوده و بازیکنان در محیط بازی با تیراندازی و ازمیان برداشتن سایر بازیکنان، می توانند به مراحل بالاتر راه یابند. این بازی در سال ۲۰۱۹ عرضه شد و در واقع نسخه موبایل کالاف دیوتی بود که در ابتدا در سال ۲۰۰۳ برای ویندوز منتشر شده بود. بازی کالاف دیوتی به سرعت به محبوب ترین بازی موبایلی بدل شد و توانست به صدر پلتفرم های گوگل پلی و اپ استور دست یابد. کالف دیوتی موبایل توسط شرکت اکتیویژن انتشار یافت و در ماه اول بیش از ۳۵ میلیون بار بارگیری شد. در سال نخست انتشار نیز بیش از ۲۷۰ میلیون کاربر جهانی به این بازی پیوستند. این بازی در گروه های ۱۰۰ نفره از بازیکنان آنلاین از سراسر جهان انجام می شود و آخرین بازیکن زنده مانده در هر مرحله می تواند به مرحله بعدی راه یابد. بنابراین بازیکنان باید مهارت ها و تاکتیک های خود را در بازی ارتقا دهند تا بتوانند به سایر بازیکنان حرفه ای برتری پیدا کنند.

 

دلایل محبوبیت کالاف دیوتی چیست؟

در بازی کالاف دیوتی هیجان بی نظیری را تجربه می کنید ولی به چند دلیل کالاف دیوتی محبوبیت زیادی کسب کرده است.

گرافیک خیره کننده و جلوه های صوتی عالی

بازی کالاف دیوتی از گرافیک منحصر به فرد و خیره کننده ای برخوردار است. همچنین وجود جلوه های صوتی عالی باعث شده تا هر چه بیشتر از بازی کالاف دیوتی لذت ببرید. این گرافیک بالا هر چه بیشتر شما را در بازی فرو می برد و با شخصیت بازی بیشتر ارتباط می گیرید.

امکان ارتقای شخصیت بازی

بازی کالاف دیوتی به نحوی طراحی شده که با استفاده از محیط های باز و وجود تجهیزات و مهمات اضافی شامل انواع تفنگ، نارنجک، اسکین و سایر تجهیزات می توانید شخصیت بازی خود را ارتقا دهید و قدرت مبارزه ای خود را زیاد کنید. برای این منظور باید این اسلحه ها و تجهیزات اضافی را درون بازی خریداری کنید.

چگونه در بازی کالاف اسلحه و تجهیزات اضافی بخریم؟

برای خرید اسلحه، اسکین و تجهیزات اضافی باید پول رایج بازی به نام سی پی کالاف را در اختیار داشته باشید. خرید سی پی کالاف باعث می شود تا عملکرد بهتری نسبت به سایر بازیکنان داشته باشید و بتوانید شخصیت درون بازی خود را ارتقا دهید. با افزایش قدرت و تجهیزات نظامی خود می توانید مبارزه بهتر و جذاب تری را انجام دهید و از هیجان بیشتر درون بازی کالاف دیوتی لذت بیشتری ببرید.

 

از کجا سی پی کالاف دیوتی بخریم؟

سایت اصلی بازی به دلیل وجود تحریم ها برای کاربران ایرانی قابل دسترس نیست و باید برای خرید سی پی کالاف به سایت های معتبر و مطمئن ایرانی مراجعه کنید. فروشگاه اینترنتی گروت جم با بیش از ۱۰ سال سابقه در خشان در ارائه خدمات درجه یک به بازیکنان توانسته حداکثر رضایت مشتریان خود را بدست بیاورد. برای خرید سی پی کالاف دیوتی و همچنین سایر خدمات پر طرفدار مثل خرید جم فری فایر می توانید با خیالی آسوده به گروت جم مراجعه کنید. در فروشگاه اینترنتی گروت جم امکان خرید جم کلش رویال و سایر بازی های پر طرفدار فراهم است. با گروت جم آسوده خاطر و حرفه ای بازی کنید و از پشتیبانی بی نظیر آن لذت ببرید.