برای آموزش حرفه ای و کاربردی خیاطی در شیراز به کدام آموزشگاه برویم؟

برای آموزش حرفه ای و کاربردی خیاطی در شیراز به کدام آموزشگاه برویم؟

7 بازدید
زمان مطالعه: 2 دقیقه

در دنیای مدرن امروز، خیاطی سهم بسزایی در صنعت بزرگ و عظیم مد و فشن دارد و با گستردگی صنعت مد در جوامع بشری، هنر خیاطی نیز رو به سوی گستردگی و پیشرفت حرکت می کند. در گذشته خیاطان محدودی با کسب و کار کوچک مشغول به فعالیت بودن ولی امروزه شاهدیم خیاطان بسیار زیاد با کسب و کارهای پر رونق و درآمد زا در سطح شهر و محله مشغول به فعالیت هستند و هنوز بازار در این زمینه به اشباع نرسیده است. دیگر خیاطی حد و مرزی نمی شناسد و خیاطان با کسب مهارت حرفه ای و عرضه پوشاک خوش دوخت و بدون عیب و نقص به مشتریان خود می توانند کسب و کار پر درآمد و جذابی برای خود ایجاد کنند و گاه به کارآفرینان موفقی مبدل شوند که با ایجاد کارگاه های تخصصی تعدادی از خیاطان را نیز به کارگیری نمایند.

 

خیاطی را حرفه ای و از پایه بیاموزید

برای آن که در زمینه خیاطی بتوانید به موفقیت چشمگیر دست پیدا کنید باید خیاطی را به صورت حرفه ای و از پایه فرابگیرید. استفاده از مهارت ها و تجارب یک استاد خیاطی زبردست و با تجربه و آشنایی کافی با متدهای مختلف و به روز خیاطی می تواند به شما در موفقیت در این حرفه کمک شایانی بکند.

انواع متد خیاطی کدام است؟

متدهای بسیار زیادی برای حرفه خیاطی وجود دارد که تعدادی از آن ها از معروفیت و کاربرد بیشتری برخوردار هستند که به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم.

متد مولر:

این متد خیاطی در آلمان ابداع شد و یک شیوه بدون نقص و دقیق خیاطی را شامل می شود. با توجه به دقت بالا در اندازه گیری و ظرافت زیادی که در دوخت لباس با شیوه مولر صورت می گیرد، مشتری نیازی به پرو کردن لباس نیز نخواهد داشت و به خوبی با اندام و فیزیک بدن وی هماهنگ خواهد بود. این شیوه به دلیل دقت بالا و سرعت عمل کار خیاط و اندازه گیری های بسیار دقیق و همچنین سادگی و پیچیده نبودن متد از محبوبیت بالایی نزد خیاطان برخوردار است.

متد گرلاوین:

متد گرلاوین یک شیوه قدیمی و رایج بین خیاطان است و شامل اندازه گیری های بسیار دقیق و روش اندازه گیری ویژه ای است که در نهایت لباسی خوش فرم و زیبا را شاهد خواهیم بود. این شیوه در بین خیاطان ترکیه محبوبیت بالایی دارد.

متد ایتالیایی:

در این روش خیاطی، خیاطان به طور مستقیم برش و دوخت را روی پارچه انجام داده و نیاز به الگو نمی باشد. این شیوه دقت بالایی نیاز دارد و با کوچکترین اشتباهی پارچه خراب و کار خیاطی با مشکل مواجه می شود. این شیوه ساده، آسان و سریع است.

برای فراگیری آموزش خیاطی در شیراز کجا برویم؟

آموزشگاه فنان یکی از مجرب ترین و حرفه ای ترین آموزشگاه ها است که دوره آموزش خیاطی در شیراز را برگزار می کند. فنان علاوه بر شیراز دوره آموزش خیاطی در تهران را نیز با موفقیت و رضایت بالای هنرجویان برگزار می کند. از جمله سایر دوره های فنان می توان به دوره آموزش خیاطی در اصفهان و همچنین دوره آموزش خیاطی در مشهد نیز اشاره کرد. با فنان می توانید با خیالی آسوده در دوره آموزش خیاطی در شیراز شرکت کرده و با کسب مدرک پایان دوره این آموزشگاه به بازار کسب و کار بپیوندید.